خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
موانع مرخصی 9 ماهه زایمان زنان برطرف شد
جنجال سلام هیتلری گردشگران چینی
اطلس آسیب های اجتماعی کشور تدوین شد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

وزارت آموزش وپرورش نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی(گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال 1395 آموزش وپرورش را اعلام کرد.

در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۵۱، دست انگلیس از پالایشگاه آبادان که در آن زمان و در نوع خود، بزرگترین پالایشگاه نفت در جهان بود کوتاه شد.

تازه‌ترین تحولات قیمتی کالاهای خوراکی در روزهای پایانی خردادماه نشان داد که میوه بیشترین کاهش قیمت را در بین تمامی گروه‌ها داشته است.

طبق نتایج یک تحقیق جدید، نوشیدن منظم قهوه یا چای گیاهی ممکن است به پیشگیری از بیماری کبد مزمن کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کاندیدای همسو با ما هم در انتخابات رای می آورد باز هم باید «دولت سایه» تشکیل می‌شد چون این مساله وظیفه دینی و حق قانونی آحاد جامعه است که نسبت به روند امور کشور نظارت داشته باشند.

خبرنگاران ۲۰ کشور جهان راهپیمایی روز قدس را از تهران پوشش می‌دهند.

«اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً وذَنْبی فیهِ مَغْفوراً وعَملی فیهِ مَقْبولاً وعَیْبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین / خدایا قرار بده کوشش مرا در این ماه قدردانـى شده و گناه مرا در این ماه آمرزیده و کردارم را در آن مورد قبول و عیب مرا در آن پوشیده‌اى شنواترین شنوایان»

وزارت صنعت،معدن و تجارت از ۹۴ سال قبل تاکنون ۱۱ بار دچار تفکیک و ادغام شده است.سوال این است که دولت با تحمیل هزینه‌ میلیاردی از دوازدهمین تفکیک چه هدفی را دنبال می‌کند.

این ویدیو مراحل مختلف شکل گیری و ساخت تصاویر سه بعدی در گوگل ارث را نشان می دهد. همچنین با چند مثال، سودمندی تصاویر و اطلاعات آنها در مانیتور کردن اجزا مختلف زمین همچون وضعیت اکوسیستم مورد بحث قرار می گیرد.

یک آتش سوزی عصر امروز در منطقه اوین تهران رخ داده است. این آتش سوزی با زندان اوین فاصله دارد. تصاویر ثبت شده از این آتش سوزی را در «تابناک» می‌بینید.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/