خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
موانع مرخصی 9 ماهه زایمان زنان برطرف شد
جنجال سلام هیتلری گردشگران چینی
اطلس آسیب های اجتماعی کشور تدوین شد

۱۴۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

معاون امور زنان رئیس جمهور از رفع موانع اجرای قوانین مربوط به کاهش ساعت کار زنان شاغل و همچنین مرخصی ۹ماهه زایمان خبر داد.

دو گردشگر چینی در مقابل پارلمان آلمان در برلین به دلیل حرکتی که به سلام نظامی نازی‌ها معروف است، بازداشت شدند.

مدیر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تدوین اطلس آسیب های اجتماعی کشور خبرداد و گفت: در این اطلس معضلات و آسیب های اجتماعی کشور به تفکیک شهرستان و استان ها مشخص شده است.

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس بر ضرورت جلوگیری از ازدواج مردان میانسال با دختران کودک در کشور تاکید کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: الان نرم افزار ملی سامانه الکترونیک مداخله برای کاهش طلاق طراحی شده و کاملا آماده است و با همکاری قوه قضائیه در شهریورماه در 11 استان دارای بیشترین نرخ طلاق در کشور، کار خود را آغاز می کند.

کنکور که در باور بسیاری آزمونی سرنوشت ساز محسوب می شود، اگر چه سال ها عرصه و چارچوب رقابت میان داوطلبان ورود به دانشگاه قرار گرفته اما چالش های آن برای نظام آموزشی کشور اندک نبوده است.

پروژه ایستگاه خط ۸ قطار شهری ( متروی تهران) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

بلک‌بری کی‌وان و وان پلاس 5 هر دو از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گوشی‌های امسال هستند. در این مطلب به مقایسه مشخصات این دو گوشی می‌پردازیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب های درسی در سراسر کشور از 20 شهریور ماه در تهران، البرز و شهرستان های تهران از 25 شهریور ماه آغاز می شود.

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری با اشاره به اجرای سلیقه‌ای قانون کاهش ساعت کار زنان شاغل با شرایط خاص تصریح کرد: این قانون با اعمال سلیقه از سوی برخی دستگاه‌ها اجرا می‌شود در حالی که توقع و انتظار ما این است که با یک وحدت رویه و روشی منسجم در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/